25 Eylül 2014 Perşembe

ŞİRKETTEN DEMET'İ NASIL SİKTİM?



Merhaba sevgili okurlar bugün size ofiste seks hikayerimden bir tanesini anlatacağım.
Ben bir çağrı merkezinde çalışıyorum. Şirkette çalışanların çoğu kadın. 2014 Ağustos ayında çok sıcak bi gündü ve şirketteki kızların hepsi mini eteklerini giyip gelmişlerdi. Karım memlekette olduğu için iki haftadır fena abazaydım. Kızların bacaklarını, parfümlerinin kokularını duydukça sikim dimdik oluyor, saklamak için masamın altına sandalyemi iyice sürüklüyordum.
Kankam Demet de benim yanımdaki masada oturuyordu. Demet o gün çok kısa bi etek giymişti. Kalemini düşürüp eğildi domalmış götünde tangasının izi belli oluyordu. Hemen yatırıp sikesim geldi ama Demet kankamdı. İçimde ona karşı büyüyen sikme arzusuna engel olamadım. Kanka akşam napıyosun senle Taksimde bişeyler içelim mi? dedim. O da süzgün ve garip bi bakışla tamam dedi. Anneme Yelizlerde kalıcam derim bu sayede geç saate kadar takılırız dedi. Bunu duyunca acaba o da kendini bana siktirmek mi istiyor diye düşündüm. Kesinlikle öyleydi. Akşam Taksimde barda dördüncü biraları içince Demet dudaklarıma yapıştı. Vatoz gibi emiyordu dudaklarımı. Kulağıma eğildi ve yarrağını yalamak istiyorum dedi.Kalp atışlarım hızlanmıştı utanmasak barın ortasında sikişmeye başlayacaktık. Ben tuvalete gidiyorum bir dakika sonra arkamdan gel dedi. Ardından indim kadınlar tuvaletinde kimse yoktu ikimiz de oraya girdik kapıyı arkadan kilitlemeye çalıştım ama kilidi bozuktu. Sırtımı kapıya dayadım bu sırada Demet çömelip fermuarını hızla açtı ve dimdik olmuş yarrağımı kökten uca bi sıvazlayıp laak diye köküne kadar ağzına aldı. Gırtlağına kadar yarrağı sokmama rağmen adeta yarrağa doymuyor götü başı sikimi emerken kıpır kıpır oynuyordu.

Yarrağımı ağzından çıkarıp dudaklarına vurdum. Diliyle taşaklarıma kadar yaladı tekrar emmeye başladı. Zamanımız azdı ve hemen sikmeliydim. Kaldırdım bu sefer onun yüzü kapıya gelecek şekilde domalttım. Tam sokacakken nolur önce götümü sik azdıkça göt deliğim rahatlıyor dedi. Ben de yarrağımı götünün deliğinin etrafında gezdirdip laak diye yerleştirdim. Bi çığlık attı hemen ağzını kapadım. Ağzını kapatmam onu iyice azdırdı.Kütür kütür sikiyordum. Demet köküne kadar girip çıkmalarımla inliyor bi yandan da amıma koy diye yalvarıyordu. Birden götünden çıkarıp amının etrafında gezdirmeye başladım. İyice kudurmuştu sik beni diye yalvarıyordu. Köküne kadar amına girdiğimde birden titreye titreye boşaldı. Ben de patlamak üzereydim amından çıkıp diz çöktürdüm ağzına verdim. Hızlı hızlı emiyordu. Ağzına bardak dolusu boşaldım.Yutarken dudaklarının kenarlarından spermlerim akıyordu. Eğilip usulca doydun mu yarrak yemeye dedim. Hayır dedi, bi yarrak bana yetmiyor, bir arkadaşını daha çağıralım ikiniz birlikte sikin beni dedi. Demet'in bu kadar çılgın bi kız olduğunu bilmiyordum. Bar tuvaletinden çıkarken bizi bekleyen bi kadın gördü ve oha der gibi baktı yüzümüze. Olay çıkmasın diye hemen bardan çıktık ve benim eve giderken hangi arkadaşımı arasam diye düşünüyordum.












0 yorum:

Yorum Gönder