26 Eylül 2014 Cuma

GARSONUM, DUL VE ZENGİN MÜŞTERİMİ EVİNDE SİKTİM





Merhaba arkadaşlar size dul seks hikayeleri sevenler için başımdan geçen bir olayı anlatacağım.
Ben 24 yaşında garsonluk yapan birisiyim. Kendim Bayrampaşada oturuyorum, çalıştığım yer ise Nişantaşında. Lüks bir restorantta garsonluk yapıyorum. Selen hanım diye bir müşterim var. Kadın 40lı yaşlarda ama çok bakımlı ve güzel. Sık sık yemeğe bizim restoranta gelir. Çoklukla öğlenleri gelir ama bazı akşamlar da gelip yemekle şarap içer. Genelde hep mini etek falan giyer. Götü hele tam bir taş. Ben Selen hanıma bakıp bakıp iç geçiririm genelde.
Neyse bi akşam gene yalnız geldi ve yemekten sonra bi kadın daha geldi yanına. Beraber şarap içmeye devam ettiler. Gece yarısı gibi kadın gitti ama Selen hanım hala oturuyordu. Ben servislerini yaptığım için ara ara küçük sohbetler ediyorduk. Şarabını doldurmak için masasına gittim yanına geçip bardağını yavaşça alırken hafifçe öne doğru eğildi. Memeleri açılmıştı, gözlerimi alamadım. Siyah dantelli bir sütyen giymişti, memelerinin ucu bile gözüküyordu. Sikim dimdik oldu. Şarabı doldururken kızardım. Selen hanım anlamış gibi gülümsüyordu. Omzuyla hafifçe sikime dokunuyordu. Ben heyecandan napacağımı bilemezken birden eliyle sikimi iki kez sıvazladı. Sonra da ne kadar büyük bi aletin var dedi. Ben ne diyeceğimi bilemedim. Mal gibi kaldım.Sonra hesabı getirmemi söyledi.
Ben acaba bişey mi yaptım diye korkarak gittim. Hesabı alıp masaya geldiğimde bana bi kart uzattı, aldım. Adı ve telefonu yazıyordu. İşten çıkınca ara bana gel dedi. Tamam diyemeden para bırakıp gitti. İyi de bahşiş bırakmıştı. Zaten son müşteri olduğundan hemen toparlanıp dükkanı kapattık. Çıkınca önce arasam mı aramasam mı diye biraz düşündüm. Kadın sarhoşken dedi şimdi ayılmıştır seni siklemez dedim içimden. Sonra bi cesaretle aradım. Adresini tarif etti. Hemen bikaç sokak ileride bi apartmanı tarif etmişti. Apartman çok lüks bi yere benziyordu. Kapı otomatiği ile kapıyı açtı, altıncı katta asansörle çıktım. Asansörde aynadan tipimi düzeltip indim.
Kapıyı açtığında üstünde siyah bir kombinezon vardı. Evden güzel kokular geliyordu.İçeri girdim direk yumulmak istedim dur dedi. Beni banyoya götürdü. Hayatımda gördüğüm en büyük ve lüks banyoydu. Filimlerdeki gibi bi yerdi. Beni oraya koysalar ömür boyu yaşardım. Neyse beni soydu duşun altına soktu. Tertemiz bi banyo yaptım. Bana beyaz bi bornoz getirdi. Giydim. Viski severmisin dedi. Severim diyince iki kadeh doldurmak için salona geçtik. Salonda viskileri içerken birden yanıma oturdu zaten dakikalardır kaya gibi olmuş yarrağımı eline aldı. Viski kadehini sehpaya bıraktım. Masadaki bademlerden bi tanesini ağzıma attım. Eğilip yarrağımın kafasını ağzına aldı. Çok güzel yalıyordu. Elimle götünü avuçlamaya başladım. Muhteşem bi götü vardı. Kafamı tutup amına doğru bastırdı. Amını yalamaya başladım. Tertemiz mis gibi kokuyordu. Koltukta oturur pozisyona geldi ve ben önünde dizlerimin üstünde bacakları omzunda amını yalıyordum. Sonra sırtüstü yatırıp bacakları omzumdayken amına sapladım. İnlemeye başladı. Kütür kütür sikerken çok güzel sikiyorsun diye inliyordu. Sonra bunu çevirip domalttım. Götüne vururken şap şap sesler çıkıyordu. Kadın zevkten bağırmaya başlamıştı. Bi yandan da çok büyük çok büyük diye inliyordu. O söyledikçe ben iyice köküne kadar sokuyordum.  Tam boşalacakken çıkarıp sırtına attırdım. Hayatımda yaşadığım en güzel sikişlerden birini yapmıştım.
Ben acaba başka bi gün yine sikebilirmiyim diye düşünüyordum ama tabiki bi daha asla olmadı. Geldiğinde adeta beni tanımazlıktan geliyor. Ama olsun ben o gecenin hayaliyle hala ara sıra otuzbirimi çekiyorum. Yeni hikayelerim olursa anlatırım yine. Hoşçakalın.

0 yorum:

Yorum Gönder