25 Eylül 2014 Perşembe

ŞİRKETTEN DEMET'İ ARKADAŞIM MEHMETLE NASIL SİKTİM?




Merhaba arkadaşlar size geçen gün Demetle yaşadığım ofiste seks hikayemi size anlatmıştım. Merak edenler için devamını da yazıyorum. Hepsi gerçek seks hikayeleridir.
Demeti Taksimde siktiğim gece hadi beni eve götürüp sik, hatta bir arkadaşın varsa biriniz amımı biriniz götümü sikersiniz demişti. Hangi arkadaşımı arayacağımı bilemiyordum. Şirketten birini arayamazdım çünkü ben evliyim ve Demetle aramızdaki bu ilişki ortaya çıkarsa büyük sorun olurdu. Bu yüzden çok güvendiğim eski dostum Mehmeti aradım. O da evli birisi. Durumu ona anlatınca bi bahane uydurup hemen geldi. Zaten sikiş dedin mi fizanda olsa çıkar gelir, öyle birisidir. Amcığı duyunca da koşarak geldi. Demet hadi artık götürüp sikin beni diye sabırsızlanıyordu.
Eve girdik. Mehmet biraz çekimser kaldı ilk önce. Demet bunu kırmak için gidip yavaşça Mehmet’in sikini okşamaya başladı. Fermuarını açıp Mehmetin dimdik olmuş yarrağını ağzına aldı somurmaya başladı. Mehmet gözlerini kapamış zevkten inlerken benim sikim de kaya gibi sertleşmişti. Yanlarına gidip yarrağımı çıkardım, Demet in eline verdim. Sırayla bi benim yarrağımı bi Mehmetinkini yalıyordu.
Ben tamamen soyunup yatağa uzandım, Demet kucağıma atladı ve ıslanmış sulu sulu amına yarrrağımı alıp dipleee diye inledi. Köküne kadar sokuyordum ama bana mısın demiyordu. Adeta yarrak delisi gibi köküne kadar saplaa diye inliyordu. Eliyle Mehmet in sikini kavrayıp ağzına doğru çekti ve inleyerek yalamaya başladı. Eliyle tükrüğünü alıp götünün deliğini iyice ıslattı ve Mehmete nolur sen de götümü sik diye yalvardı. Mehmet arkasına geçip Demet in daracık göt deliğine köküne kadar sapladı. Demet amında benim götünde Mehmet in yarrağı ile titriyor bi yandan da elimi emiyor adeta bi yarrak daha olsa o da ağzıma verse diye düşünüyordu.
Ben dinlenmek için koltuğa oturdum ve  bi sigara yaktım. Mehmet ise durmak bilmeden sikmeye devam ediyordu. Karşımda yatağın üstünde Demet i domaltmış kütür kütür sikerken Demet in yüzü bana dönüktü ve memeleri Mehmet in her vuruşunda ileri geri gidip gidip geliyordu. Demet in gözlerinin tersine dönmesinden sürekli peşpeşe boşaldığını anlayabiliyordum. Sonra Mehmet dinlenmek için koltuğa geçtiğinde ben bi tur daha sikmek için Demet in eline verdim.
Demet o kadar nefes nefese kalmıştı ki tekrar sordum yarrağa doydun mu diye. Nihayet doydum dedi. Birer posta daha siktikten sonra Demeti aramıza alıp uyuduk. Gece bi ara uyandım Mehmet yandan kaşık pozisyonunda yine sikiyordu Demet i. Hiç şaşırmadım zaten, Mehmet in ne kadar am manyağı olduğunu eskiden beri iyi bilirim. Sabah uyanıp kahvaltı ettik. Mehmet çıktıktan sonra bi posta daha siktim Demet i sonra evine gitti. Karım bir daha memleketine gittiğinde yine buluşup sikişeceğiz. Yine yazarım size.

0 yorum:

Yorum Gönder